Posiadanie najnowszych technologii, sprzętu wysokiej klasy, urządzeń oraz materiałów od najlepszych producentów byłoby niczym bez wyspecjalizowanej kadry, posiadającej najwyższe kompetencje. Dlatego firma Verbicom stale inwestuje w rozwój personelu technicznego, oferując ciągłe doskonalenie wiedzy technicznej i motywując do poszerzania horyzontów swoich pracowników. Mając na uwadze szerokie portfolio oferowanych przez nas produktów stworzyliśmy zespoły specjalistów zajmujących się poszczególnymi dziedzinami naszej działalności.
Nasz dział serwisu to przede wszystkim inżynierowie posiadający długoletnie doświadczenie w uruchomieniach i obsłudze systemów telekomunikacyjnych i informatycznych. Z założenia pracownicy działu serwisu uczestniczą w prowadzonych projektach już od samego początku będąc wsparciem technicznym dla klienta, wyjaśniając zawiłe kwestie technologiczne, odpowiadając na pytania i doradzając wybór optymalnych rozwiązań.
Celem naszym jest również to by współpraca z klientem nie zakończyła się z chwilą zamknięcia projektu, lecz by trwała nadal w postaci wsparcia zarówno w okresie gwarancyjnym jak również po jego zakończeniu, jako obsługa utrzymaniowa wdrożonych systemów. Aby zapewnić maksymalny komfort dla naszych klientów i bezpieczeństwo utrzymywanych i wdrażanych systemów nasz Dział Serwisu jest do dyspozycji klientów przez 24 godziny na dobę pełniąc dyżury serwisowe, dostępna jest również infolinia serwisowa czynna przez wszystkie dni w roku.